W domowej bibliotece miłośnika marki jest wiele książek:
- książki polskich i zagranicznych autorów, ekspertów personal branding
- książki o coachingu, sprzedaży, marketingu, reklamie, rozwoju kariery, marce firmowej.
- książki o ludziach sukcesu, bohaterach z minionych epok
W bibliotece marki zaproszę Was do mojego świata książek, które wciąż mogę czytać i odkrywam je na nowo, w miarę jak zmienia się moje życie. Przedstawię książki, które wprowadzą do Waszych domów kogoś, kogo podziwiam. Marek Tulliusz Cyceron, Beata Tyszkiewicz, Napoleon Hill przemówią i zapewniam, po pierwszych dziesięciu stronach uwierzysz w moc słowa.
Zapraszam do środowych wpisów, dowiecie się o lekturach, które z wielu perspektyw przedstawią bogactwo myśli, idei w kontekście budowania marki osobistej. Czasami warto mieć książkę tylko dla jednego rozdziału, jednej myśli.
„Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem – to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem”. przysłowie chińskie
„Czytanie dobrych książek jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów”. Kartezjusz
„Ludzie mówią, że życie to jest to, ale wolę sobie poczytać”. Cycero
„Z książkami jest tak, jak z ludźmi: bardzo niewielu ma dla nas ogromne znaczenie. Reszta po prostu ginie w tłumie”. Wolter