Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Malarstwo studiowała w pracowni Łukasza Korolkiewicza i Włodzimierza Pawlaka. W swoich pracach malarskich pokazuje rzeczywistość, która daje świadomość transcendencji. W jej twórczości, przenikanie jest symbolem wielowymiarowości człowieka i jego świata. Buduje duchową energię obrazu która, komunikuje się z widzem na poziomie energetycznym, podświadomym i świadomym.
W czasie kursu wszystko ułożyło się dla mnie w jedną całość, poznając swoja personę, wiem co pokazywać a co jest mniej istotne. Kurs dał mi motywację aby wyjść z tym co robię w nowej odsłonie. Zrozumiałam, że bycie artystką wymaga ode mnie, oprócz samego tworzenia pokazywania siebie jako człowieka. Okazało się, że mam wiele do powiedzenia, a tworzenie historii marki i jej punktów przełomowych sprawiło głębokie zrozumienie mojej przeszłości i jej wpływu na to co maluję i w jaki sposób porozumiewam sie z odbiorcą.
W czasie półrocznej pracy z Ewą przełożyłam swoje życiowe doświadczenie na spójną narrację marki. Moją historię rodu tworzą losy wojenne mojej rodziny. Od przodków otrzymałam ogromną wolę życia. Ich determinacja i chęć przetrwania pomimo zagrożenia życia, zobowiązują mnie do czerpania z życia radości i spełniania swoich marzeń, bo cudem jest to, że jestem na tym świecie. Gdyby oni nie przeżyli, mnie by nie było. Jestem im bezgranicznie wdzięczna za to że żyję.
Budowanie tożsamości osobistej marki pozwoliło mi powiedzieć co jest dla mnie ważne. Marka osobista wyraża istotny dla mnie przekaz, że jestem kolejnym elementem historii, że ta historia nadal się toczy w losie moim i moich dzieci, które niosą tak jak ja, energię naszych przodków. Co z tą energią zrobimy – to staje się naszym życiowym wyborem.
Kilka miesięcy po zakończeniu kursu.
Weszłam w inny sposób myślenia o tym co robię, o tym jak mnie widzą odbiorcy, o tym co wypowiadam przez sztukę. Zrozumiałam, że ludzi interesuje co mam do powiedzenia. Opisanie autorskiej metody, idei głównej w mojej sztuce okazało się czymś uwalniającym od konieczności ciągłego opowiadania o swoim malarstiwe.
Dzisiaj rozumiem dlaczego narracja marki jest czymś więcej niż mogę przekazać samym obrazem. Przekaz słowny jest równie ważny a na pewno dopełnia to co chcę opowiedzieć jako artystka. Efektem końcowym była sesja wizerunkowa i zbudowanie dwujęzycznej strony wizerunkowej. Określiłam w Brandbooku marki kim jestem jako człowiek i jako artysta, daję zrozumienie mojej twórczości. Maluje dynamiką. Wpisuje się w nurt koloryzmu i ekspresjonizmu. Charakterystyczny styl uzyskuje dzięki technice chlapnięć i przelewania mocno nasyconych pigmentów. Moje prace brały udział w kilkudziesięciu międzynarodowych wystawach w kraju i za granicą – w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii.
Moje motto: „Jeżeli zawierzysz temu co widzisz, nie doświadczysz tego co niewidzialne.”