Lekarz stomatolog, właścicielka nowoczesnej praktyki „Dentysta na Warszawskiej”. Ukończyła Studium Medyczne Techniki Dentystycznej. Naukę kontynuowała w Akademii Medycznej w Gdańsku na wydziale Stomatologii. Stworzyła zespół lekarzy, asystentek i techników dentystycznych, który zapewnia leczenie na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w protetyce i w endodoncji mikroskopowej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Endodontycznego.
Rozpoczęłam Kurs z chęcią odkrycia swojej pasji na nowo. W dłuższej perspektywie czasu oczekiwałam określenia konkretnych celów oraz strategii firmy, szukałam również sposobu na obecność marki w mediach.
Rekomendowałabym kurs osobom, które, są na początku działalności, są pełne pomysłów i zaangażowania, tym którzy chcą zaistnieć w mediach i wiedza jak to zrobić technicznie. Polecam również dla osób, które potrzebują uporządkowania, inspiracji do prowadzenia przedsiębiorstwa.
Wymierną zmianą w mojej firmie, która nastąpiła po wdrożeniu rekomendowanych zmian była identyfikacja z firmą oraz rozwój działalności w social mediach. Pojawił się entuzjazm i chęć do dalszego rozwoju.
Trudnym i wymagającym procesem w czasie trwania Kursu było opracowanie historii Marki oraz określenie celów w perspektywie 10 lat. Dużo pracy włożyłam również w stworzenie osobistej analizy SWOT.
Jak marka osobista zmienia/zmieniła moją firmę?
Jestem bliżej swojej firmy, widzę zaangażowanie swoich pracowników. Chce tworzyć pozytywny wizerunek firmy w Internecie, dlatego zaangażowałam zespół rejestratorek do reagowania na opinie pacjentów w mediach. Widzę zmiany w postrzeganiu mojej firmy, zatrudniłam dodatkowego lekarza dziecięcego. Rozszerzyłam działalność z profilaktyki – zapraszam grupy przedszkolne w celu zapoznania się z gabinetem, wykonujemy pierwsze adaptacyjne przeglądy u maluchów.
Moje motto: „Szczęściem jest robić to, co się kocha.”