Scroll Top
blog
ODKRYJ SWOJE
Odkryj swoje wielkie marzenie

Niezależnie od lat i doświadczeń nosimy w sercu wspomnienie dzieciństwa i wiarę, że wszystko jest możliwe.

Pamiętam będąc 5-7 letnią dziewczynką leczyłam lalki i stare misie. Uczyłam kota jeść przy stole, widelcem podając mu smakowite kąski, a z rodzicami negocjowałam ilość zjedzonych bananów. Wierzyłam, że świat od zawsze był i będzie wyjątkowy. Rodzice, pracując w płockim zoo, wprowadzili mnie w świat hipnotyczny, prawdziwy ale niepospolity. Zanim poszłam do szkoły rodzice często zabierali mnie do zoo i jako dziecko byłam przekonana, że tak będzie już zawsze, to był mój drugi dom. Karmienie zwierząt i przygotowanie dla nich ogromnych porcji kolorowego jedzenia, wtedy nie widzianego w sklepach, było niezwykłe. Egzotyczne owoce zapamiętałam szczególnie, bo opiekunowie zwierząt dzielili te porcje również ze mną.  Dzisiaj w moim domu na ścianie wisi niezwykła pamiątka, moje zdjęcie jako małej dziewczynki,  przejętej rolą opiekunki dzikich zwierząt z małą czarną panterą na ręku. To był cudowny okres bliskości z dorosłymi, którzy mieli pasję i żyli tą pasją.

Właśnie dlatego odkrywanie wielkiego marzenia jest doniosłym i ważnym momentem w rozpoznaniu własnej pasji w życiu. Odkryta na nowo pasja staje się fundamentalnym krokiem w precyzowaniu misji osobistej marki. By odpowiedzieć na pytanie, co TY chcesz dać światu, nie wystarczy czterogodzinny warsztat. Wiem jednak, jako trener i coach, że najważniejsze jest stawianie właściwych pytań. Dlatego pytań było wiele. Nie zawsze odpowiedzi przychodziły na czas, jednak pytania pozostały w sercu i w głowie. Była dyskusja i otwarte stwierdzenie niektórych uczestniczek, że to jeszcze nie ten moment na jasną deklarację misji.

Odpowiedzi przyjdą wraz z gotowością, by je przyjąć. Wtedy jaśniejsza będzie droga budowania osobistej marki opartej na własnej tożsamości. By stać się w oczach innych mądrą i pożądaną na rynku marką, najpierw trzeba tę mądrość zobaczyć w sobie i …sprecyzować  również werbalnie. Wtedy mamy coś uchwytnego, co określa nas jako człowieka i jest transparentne dla odbiorców marki. Drugi warsztat za nami, a niedługo praca grupy na skype i kolejne spotkanie w realu. Będzie to czas określenia eksperckości marki. Jaką masz wyjątkową i specyficzną dla Ciebie wiedzę, usługę, produkt do zaproponowania i na ile dzisiaj Twój przekaz jest zrozumiały dla Twoich klientów. Jakim językiem posługujesz się określając własną markę i produkt? Czym jest język sukcesu w komunikowaniu? Jak świadome przekazać pozytywny przekaz w kontekście również savoir vivre?

Related Posts

Leave a comment