Właścicielka marki i sklepu ECO AND WELL. Autorka koncepcji sklepu, którego misją jest sprawienie, żeby życie było piękniejsze poprzez wygląd, szacunek dla siebie, innych i środowiska oraz estetykę tego, czym się otaczamy. Italianistka z doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Mama dwójki dzieci. Pasjonatka rozwoju osobistego i sportu.
Kurs rozpoczęłam za namową jego absolwentki, zaintrygowana zmianą jaka zaszła w jej sposobie opowiadania o marce. Program polecam każdemu, kto lubi swoją firmę. Dobrze, jeśli jest to już biznes działający, z pewną historią, a właścicielowi brakuje pomysłu na komunikację lub nie potrafi powiedzieć, dlaczego robi to, co robi. Ale także nowicjusz, jak ja, na pewno z niego skorzysta i, bez popełniania niepotrzebnych błędów, od samego początku zdefiniuje swoją markę i co stanowi o jej sile.
Gdybym mogła coś zmienić w kursie, postawiłabym bardziej na praktyczną możliwość zaprezentowania i przedyskutowania wypracowanych materiałów na forum grupy. To doskonałe źródło wiedzy o tym, czy już potrafimy mówić o własnej marce tak, jakbyśmy chciały.
Uczestnictwo w kursie było dla mnie dużą inspiracją. Wiem, że budowanie marki osobistej to ciągły proces i cieszę się, że mam wiedzę jak to robić dobrze, w ustrukturyzowany i zgodny z moimi przekonaniami sposób.
Mam dwa motta życiowe, jakimi się kieruję w budowaniu mojej marki:
1. Spokój jest siłą.
2. Piękno, jak uśmiech, wędruje daleko.