Manager obszaru organizacyjno-prawnego w PSG SP. Z O. O. odział w Gdańsku.
Potraktowałam swoje zgłoszenie do Programu Personal Branding Bądź widzialną Marką, jako początek inspirującej podróży do wnętrza siebie. Jestem menedżerem z wieloletnim doświadczeniem, ale wciąż szukam możliwości własnego rozwoju, który ma bezpośredni wpływ również na moje relacje ze współpracownikami. Wykorzystuję na co dzień zdobyte kompetencje i doświadczenia, wspieram swoich współpracowników w osiąganiu celów i to nie tylko zawodowych. Zależy mi na ich osobistym rozwoju i również dlatego swoją postawą, stylem zarządzania i udzielanym wsparciem staram się być dla nich inspiracją, przykładem.Swoją markę w korporacji budowałam przez kilka ostatnich lat, kosztowało mnie to wiele trudu i wyrzeczeń, robiłam to jednak bardziej intuicyjnie. Program dostarczył mi wiedzy z personal brandingu, rozniecił moją ciekawość i dzięki niemu sięgnęłam po fachową literaturę z tego obszaru. Dziś już wiem, że tworzenie autentycznej osobistej marki jest podróżą, swoistym ewolucyjnym procesem. Wiem, że dzięki niej moja wyjątkowość jest widoczna i umożliwia mi wyróżnianie się z tłumu.
Program rekomenduję kobietom, które rozumieją znaczenie osobistego rozwoju, bez względu na branżę w której pracują. Kobietom, które z pełną świadomością chcą budować silną, niezależną markę osobistą – nawet jeśli nie prowadzą własnych biznesów.
Udział w Programie to jedna z tzw. „życiowych przygód”, w której były również trudne chwile. Jako jedyna w grupie byłam kobietą z korporacji, więc na początku przyszedł moment na zastanowienie, czy ten Program jest dla mnie. Dzisiaj, po jego ukończeniu stwierdzam – oczywiście, że również był dla mnie. Poznałam wspaniałe, pełne pasji kobiety i wiem, że te znajomości nie skończą się wraz z zakończeniem programu. Ponadto zdobyłam nowe doświadczenia i upewniłam się, że jestem odbierana dokładnie tak jaką jestem naprawdę.
Z czym kończę Program? Obecnie świadomie i zgodnie z własnymi emocjami, przekonaniami oraz wartościami rozwijam swoją osobistą markę. Moim mottem życiowym, od wielu lat jest powiedzenie Mohandasa Karamchanda Gandhiego „Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie” i to właśnie motto będzie mi przyświecało we wzrastaniu mojej autentycznej osobistej marki.
Barbara Magdalena Ważna – manager obszaru organizacyjno – prawnego w PSG sp. z o. o. Odział w Gdańsku, autorka bloga www.ludzka-twarz-zmiany.com