OSOBISTY DEKALOG MARKI
I.
Znajdź w sobie odwagę by wyjść i wyróżnić się z tłumu – ci co marzą tylko o idealnym świecie śnią o wielkości.
II.
Zaakceptuj własną wielkość a jednocześnie trenuj pokorę – naucz się żyć żonglując jednym i drugim, z czasem wejdzie Ci to w nawyk, jak codziennie praktykowany uśmiech
III.
Zaakceptuj porażki i rzeczową krytykę – to sprawdzona droga do rozwoju i sukcesu
IV.
Inspiruj swoją marką. Moment w którym zaczną Cię kopiować określ jako własną miarę sukcesu, zdobędziesz w ten sposób pewność, że to co robisz znalazło uznanie i odbiorców.
V.
Nigdy nie pozwól wmówić sobie, że jesteś mniej znaczącą marką niż Twoja konkurencja. Każdego dnia rozliczaj się z zaprzepaszczonych szans i cały czas ucz się, doskonal oraz planuj strategicznie własny rozwój.
VI.
Przestań myśleć, że jesteś zwyczajnym człowiekiem. Popatrz na siebie i zaakceptuj to jak utalentowaną jesteś osobą.
VII.
Pokochaj pracę i wysiłek, daj sobie czas na stworzenie wartościowej marki – zrezygnuj z chodzenia na skróty, postaw na jakość życia i biznesu jaki tworzysz.
VIII.
Stwórz osobiste przesłanie marki i bądź mu wierna w każdej życiowej sytuacji. Jeśli wiesz co wartościowego masz do zaoferowania światu, on sam upomni się o Ciebie.
IX.
Dbaj o codzienną dietę umysłową i duchową – pochłaniaj tylko to co jest zdrowe i pożywne dla Twojego życia psychicznego i Twojej przyszłości. Unikaj spotkań, organizacji, zdarzeń, które kradną twój czas i nie przynoszą żadnej korzyści.
X.
Wpłyń na swoje życie – otaczaj się ludźmi dążącymi do doskonałości i sukcesu, od których możesz się ciągle uczyć.
Autentyczność w budowaniu osobistej marki zaczyna się od ustalenia kim tak naprawdę jesteś – od poznania swojego ja, które opiera się na marzeniach, wizji, misji, filozofii życiowej, wartościach, pełnionych rolach życiowych i świadomości samego siebie. Nie ma sensu wymyślać jakiejś marki, która nie będzie odzwierciedlać prawdziwego ja. Jeżeli ukształtujesz markę w zgodzie ze sobą i będziesz konsekwentnie przestrzegać wynikających z osobistego dekalogu zasad, Twoja marka będzie silna a Twoja grupa docelowa dostrzeże bez trudu, że Twoja marka wyróżnia się na tle konkurencji.
Twój osobisty branding stanie się autentycznym brandingiem jeśli będzie rezultatem poszukiwań własnej tożsamości i znaczenia własnego życia.