Marzę o konferencjach dla przedsiębiorców, gdzie prelegenci będą mówić o integralności rozwoju osobistego z rozwojem firmy a marka osobista stanie się zrozumiałym narzędziem wydobycia siebie i kształtowania swego człowieczeństwa.
Tworząc koncept Business Unlimited, organizujemy ogólnopolskie konferencje dla właścicieli firm. W tym roku to już 66 spotkanie. Największy zawrót głowy to znalezienie prelegentów, którzy znają małe firmy i czują ich problemy. Większość mówców prezentuje rozwiązania dla gigantów rynkowych lub przykłady trudne do przełożenia na warunki małej firmy. Mogłabym powiedzieć, że eksperci wciąż myślą, że przedsiębiorca najbardziej potrzebuje inspiracji.
Od jakiegoś czasu wracam do własnej misji życiowej. Co chcę Wam przekazać na blogu, na konferencji, w postach? Co chcę urzeczywistnić poprzez Akademię Marki z Klasą? Jakie mam marzenia w związku z tym co robię?
Wracam do starych wpisów, prelekcji i widzę jak zmienia się moja świadomość, kim jestem i czym jest marka osobista. Kiedy zaczynałam w 2012 roku występować i prowadzić kursy, przekazywałam wiedzę jak wzmocnić poczucie własnej wartości, kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej. Po pięciu latach marka stała się w moich rękach narzędziem doskonalenia zawodowego, rozwoju finansowego, osobistego, duchowego dla przedsiębiorców. Jak każdy właściciel firmy, który ma markę sama staje się treścią content marketingu tworzonego w kanałach internetowych.
Budując markę wydobywam sfery życia przedsiębiorcy, które decydują o jego spełnionym i szczęśliwym życiu. Zmieniam świadomość, kim jesteśmy i jak żyjemy. Sama świadomość zmienia życie na lepsze i zmienia nasz biznes, nasze firmy. Stajemy się dojrzałymi pracodawcami, kontrahentami, rodzicami, przyjaciółmi, kiedy po latach realizujemy własne pragnienia, ambicje.
„Być świadomym oznacza otworzyć oczy, aby zobaczyć prawdę. Kiedy dostrzegamy prawdę, widzimy wszystko takim, jakie jest, a nie takim, jakie wierzymy, że jest, lub chcemy, żeby było. Świadomość otwiera drogę niezliczonym możliwościom”. Don Miguel Ruiz
- Buduj firmę inną niż wszystkie z „twarzą” osobistej marki .
- Wyróżniaj się śmiałą postawą, sama jesteś najlepszą treścią content marketingu.
- Odważ się do wyznaczania zasad i zrozumienia własnego sensu życia. Śmiało przekazuj innym swoją filozofię życia i pracy.
- Bądź wierna sobie. Im bardziej jesteś wierna sobie, tym bardziej odczujesz, że jesteś częścią czegoś większego.
- Rozwijaj się zgodnie z własną naturą a w firmie pracuj nad realizacją swego życiowego powołania.
- Prowadząc firmę nie pozwól, by życie stało się czymś, co bezwolnie przemija, podczas gdy jesteś zajęta robieniem planów i biznesu.
- Budując markę angażuj się całą sobą w codzienne czynności, przestań gonić szczęście a zacznij je wnosić do wszystkiego co robisz.