Wiceprezes zarządu i współwłaściciel marki deweloperskiej BMC Budujemy Twoje marzenia, która tworzy nowoczesne mieszkania i apartamenty w prestiżowych lokalizacjach Trójmiasta. Wierzy, że piękna architektura w dobrej lokalizacji wpływa na wzrost wartości nieruchomości szczególnie w dłużej perspektywie czasu. Pasjonatka aktywnego i zdrowego trybu życia. Pełna pozytywnej energii, uwielbia fitness, tenis i jazdę na nartach.
Moja firma od ponad 12 lat buduje na solidnych fundamentach swoją markę. Przystępując do kursu, moim celem było poznanie sposobów na pokazanie i uświadomienie, czym jest moja marka szerszemu gronu osób. Chciałam pokazać, że moja firma „rozkwita”. Kurs „ Bądź widzialną Marką” jest dla osób, które gotowe są do pracy nad sobą w kontekście firmy, czy biznesu. Chcą wyjść z cienia, chcą opuścić bezpieczną strefę komfortu i zmierzyć się ze swoimi ograniczeniami czy błędnymi założeniami. Z pewnością mogą liczyć na wsparcie ze strony prowadzących oraz pozostałych kursantek, ale przede wszystkim muszą nastawić się na pracę własną. Nie polecam kursu osobom, które nie chcą zmieniać swojego Status Quo, bo tu trzeba być świadomym i gotowym choćby na zmianę podejścia do wielu spraw. Gdybym miała kurs zacząć od początku, z pewnością położyłabym nacisk na pokazanie większej ilości sposobów na promowanie marki, narzędzi marketingowych, z których warto skorzystać. Trochę mi brak „prowadzenia za rękę”. Trudne i wymagające w czasie trwania kursu było zmierzenie się z historią mojej osobistej marki, tworzenie nagłówka. Tyle jest ciekawych cech w nas, a tak trudno je uzewnętrznić i pokazać, bo zawsze wydają się mało istotne. Znacznie łatwiej dostrzec je u innych, niż samej siebie.
Skrzydeł dodało mi doświadczenie i praca w czasie sesji wdrożeniowych, czyli tych, na których omawiane były konkretne działania – dodatkowa sesja z Emilią, gdy od praktycznej strony omawiałyśmy poszczególne media, sesja z ekspertem od wizerunku marki. Świetne były zajęcia z Agnieszką Śmiejką oraz ekspertem od zagrożeń w sieci – pokazali praktyczną stronę budowania marki.
Po kursie mogę wskazać na konkretne zmiany w firmie. Założyłam Instagram, w mediach społecznościowych pokazuję ludzką twarz firmy – zdjęcia czy film z targów, gdzie jesteśmy widoczni jako team. W planie mam przebudowę strony internetowej, aby pokazać na niej twarze pracowników i swoją. Z perspektywy 7 miesięcy, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, uświadomiłam sobie, że warto pokazać światu to, co się robi w firmie czy życiu. Choć ciągle mam przeczucie, że jest to „chwalenie się”, ale na razie powoli… powoli uczę się, żeby wychodzić z „cienia”. Gdybym miała określić jeden najważniejszy efekt uczestniczenia w tym kursie, to powiedziałabym ludzie. Firmy tworzą ludzie… wielką wartością kursu są dla mnie właśnie ludzie, których tu spotkałam. Osoby tworzące Akademię to wspaniałe kobiety, które otwierają oczy i wskazują drogę do pracy nad sobą, swoją marką i firmą. Z kolei uczestniczki kursu wspierają się i motywują wzajemnie do dalszej pracy.
Moje motto życiowe, jakie będzie przyświecało mi w tworzeniu własnej historii: Żyj z pasją, spełniaj swoje marzenia i dostrzegaj piękno każdej chwili.