Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a profil publiczny to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym odbiorcom. Ta książka to idealna lektura dla wszystkich tych, którzy zdecydowali się na budowanie marki osobistej i podjęli świadome kroki aby zwiększyć swoją rozpoznawalność, szczególnie w internecie i w mediach.
Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z ośmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.
Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.
„Marka osobista firmuje produkty danego brandu. Wartości, które komunikuje stają się w umysłach klientów wartościami produktów, które sprzedaje. Sprawdź, jakie wartości transferujesz na swoje produkty – sposobem, stylem i jakością komunikacji. Jaką bajkę opowiadasz?”
Warta uwagi jest struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy autorki z inspiracjami, ćwiczeniami i poradami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto wiele schematów oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać wnioski.
Książka to również fascynujące rozmowy z rekinami biznesu z pierwszych stron gazet, m.in. Dr Ireną Eris, Rafałem Brzoską, Henryką Bochniarz, Joanna Przetakiewicz czy z Piotrem Voelkelem. To wywiady, których wcześniej z pewnością nie było na polskim rynku, idealnie zredagowane i poświęcone w stu procentach tematowi budowania marki, komunikacji z mediami czy tworzeniu PR-owego przekazu do mediów. Każdy znajdzie tu wiele inspiracji i praktycznych porad.
„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”. Wydawnictwo Naukowe PWN. Więcej informacji na temat książki TUTAJ