Wedding planner, twórczyni marki Be My Valentine. Organizatorka międzynarodowych ślubów i wesel na terenie Polski Północnej. Członkini International Wedding Federation, prowadzi autorskiego bloga Be My Valentine. Pisze eksperckie artykuły dla portalu SweetWedding.pl, twórczyni narzędzi dla platformy o przyjęciach Festla.pl. Posiada ponad 7 letnie doświadczenie pracy w międzynarodowej korporacji Thomson Reuters, gdzie zdobyła szlify w pracy z klientami VIP. Szanuje przede wszystkim czas Par Młodych, dlatego we współpracy daje możliwość korzystania z narzędzi online, nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią proces planowania i komunikacji.
Kurs rozpoczęlam z postanowieniami zbudowania podstaw marki osobistej. Rekomenduję kurs, każdej osobie, która chce budować firmę i markę strategicznie, która jest gotowa, aby popatrzeć na siebie z boku krytycznie i wprowadzić zmiany. W kursie rozszerzyłabym część praktyczną. Trudne i wymagające w czasie trwania kursu było wyjście z własnych butów i spojrzenie na firmę z nowej perspektywy. Skrzydeł dodało mi budowanie nowej wartości marki – bardzo cenne doświadczenie, jeśli poświęci się na niego odpowiednio dużo czasu, uwagi i energii. Z perspektywy pół roku, kiedy patrzę wstecz na to, co się w moim życiu zadziało, jestem zadowolona z tego co stworzyłam, ale też podekscytowana tym, co jest do zrobienia w przyszłości. Jeden najważniejszy efekt uczestniczenia w tym kursie to fakt, że praca nad marką to nie tylko konieczność, ale też przyjemność.